Предимствата от използването на Chatbot за Facebook Messenger

Предимствата от използването на Chatbot за Facebook Messenger

Защо да карате клиентите си да чакат дори минута, когато могат да получат информацията, от която се нуждаят, с прост инструмент, който пести време и пари. Facebook Chatbots са тук, за да ви дадат нови възможности и удобни решения. Съсредоточете времето си върху разрешаването на реални проблеми и оставете простите въпроси на бота.
Facebook въведе услуга, която има способността да се ангажира автоматично с потребителите на Messenger и това ще бъде новата нужда за Вашия бизнес през 2019 година.
Ето няколко прости причини защо:

1. Потребителите на чат приложения вече надминават тези на социални мрежи

"Ние продължаваме да виждаме увеличение на използването на приложения за съобщения, тъй като потребителите търсят по-лични (и по-малко конфронтационни) пространства, за да комуникират", каза Ник Нюман, научен сътрудник в Института за изследване на журналистиката в Ройтерс.
Тази информация е червена светлина за всички рекламодатели, тъй като ще промени начина на работа на дигиталния маркетинг. Вече не е достатъчно да имате голям брой последователи във Facebook, но трябва да намерите начин да се ангажирате с тях чрез приложенията, които всъщност те използват, едно от тях е Messenger. Това е огромна маркетингова възможност и според неотдавнашно проучване, почти 80% от фирмите по света вече използват или възнамеряват да ползват Chatbots до 2020 година.

2. Цената на времето

Модерният потребител цени времето си повече от всичко друго. Бавно зареждащи уеб страници и отговорите, които идват ден по-късно, вече не са приемливи. Един от начините да останете конкурентоспособни в съвременната бизнес среда е да автоматизирате колкото се може повече процеси. Вие ще получите по-добър процент на отговори и ще спестите безброй часове работа за Вашите служители. И това дори не е най-важното – с Chatbot ще имате 24/7 поддръжка за вашия бизнес, достигайки високите очаквания на Вашите клиенти.

3. Създайте връзки

Когато се даден потребител се свърже с Вас, автоматично ще получите голямо количество информация за неговото поведение, потребителското им преживяване и пътя, който преминава, докато използва услугата. Например, питайки потребителя защо е посетил Вашата страница и дали има конкретен проблем, е прост въпрос, който ще ви спечели ценна информация за Вашите клиенти и ще идентифицира много от техните нужди.

4. Свържете се повторно с Вашите клиенти

Въпреки че не можете да ангажирате директно хората, които харесват Вашата страница, тъй като това ще бъде спам, но след като някой се обърне към Вас, можете да се свържете отново с тях и да попитате за резултатите или да ги напомните за събитие, показвайки им новите си продукти и т.н. Като използвате данните, които сте събрали, можете да подготвите някои персонализирани оферти или специална информация, която ще бъде ценна за конкретния човек.
Освен всичко избоено до момента, поне засега, съобщенията, получени от ботове на Facebook Messenger биват отваряни от 70-80% от потребителите в рамките на първия час от получаването. Това е осем пъти по-добра ангажираност от имейл маркетинга.
Chatbots са програмирани да отговарят на въпроси, да предоставят информация и да изпълняват задачи. Те са достъпни и добронамерени помощници, които ще променят начина Ви на комуникация с клиенти. Вместо те да търсят, зареждат страница, изтеглят приложение или приемат телефонно обаждане, те просто ще отворят чата и ще изберат опцията, от която се нуждаят. Лесно и дори забавно, с възможност да се свържат с истински човек по всяко време.